En film dag med natta

Hejsan alla blogg läsare /bloggare där ute!
Jag har haft en bra dag hemma och hos natta. Jag vaknade vi 10.30 typ det var för att jag och alice pratade tills 2 på natten. Men jag hade vaknat en gång tidigare för att sop bilen kom typ vid 8 så jag gick och skrek ut till dom att dom skulle vara lite tysta och sen så somnade jag derekt.I morse så skulle alice till nina så gon gick typ vid tolv. Jag msnade med natta så jag frågade henne om jag kunde komma ditt. Vi hade kul vi såg på typ 2 filmer en var WILD CHILD as bra! den andra var typ the life in vegas ja kommer inte i håg:), men den var också bra. När jag skulle gå hem så träffade jag philip haha.. Han frågade om jag skulle till julia fast jag sa att jag skulle hem han var typ ute och cyklade med någon kompis.Just nu åskar det ut inte så kul :)
Jaja nu ska jag gå och äta ses:)
love//hedda

Kommentarer
Postat av: phiie

inte ,ycklet dD?

2009-08-13 @ 17:40:45
URL: http://phiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback